czwartek, 2 lipca 2009

Zbychu na murze

„Łażąc po Warszawie, co jakiś czas widuję takie coś...” tymi słowami Przemek „Gonzo” Pawełek poinformował mnie, że na Placu Trzech Krzyży odkrył psikniętą na murze mordkę, która jak słusznie podejrzewał pochodzi z komiksu mojego autorstwa (ma chłop oko!). Mordka pojawiła się w historyjce „Rusz głową” opublikowanej w pierwszym numerze „Produktu” i należy do niejakiego Zbycha. Scenariusz napisał Gajos (Śledziu, co tam u niego słychać?). Hasło towarzyszące temu graffiti to twórcze rozwinięcie sytuacji opisanej w komiksie i jest jak najbardziej zgodne z moimi poglądami a profil Zbycha (trochę odmieniony) użyty został w słusznej sprawie, zatem pozostaje mi powtórzyć „wybij to sobie z głowy...”

9 komentarzy:

  1. No i proszę! Zbychu wszedł do kanonu popkultury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas na koszulki, kubki, czapki, majtasy, pościel... i reklamę Etopiryny (Zbychu dostaje od Rycha z bańki a Goździkowa podaje mu pigułki). Kasa poleci!

    OdpowiedzUsuń
  3. ba! już nawet niektóre ziomy ode mnie z dzielni się na niego lansują.

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha dobre dobre:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa, Andrzeju! Zostałeś klasykiem!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten szablon jest przynajmniej w 2 miejscach , i to juz od paru ladnych lat

    OdpowiedzUsuń
  7. Sława, pieniądze, fanki rzucające bielizną... Tak, jestem na to gotowy, udźwignę to!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nawet pierwszego Produkta z tym komiksem :) Dobra rzecz. A lans zawsze jest w cenie, więc korzystaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten numer chyba (:

    OdpowiedzUsuń